Вибачте, але без передоплати ми не працюємо!
Не давно у своїх замовників, у яких так само є сайт на майданчику Prom.ua прочитала їх невелику статтю-звернення до їх замовникам і вирішила підтримати розмістивши їх статтю на своєму сайті, т. до. ми так само досить часто стикаємося з такими ж ситуаціями.
Враховуючи особливості ведення українського бізнесу і збільшення кількості недобросовісних покупців наш магазин не працює без передоплати. Це рішення ми прийняли виходячи з особистого досвіду і банальної логіки.
Можу привести в приклад кілька ситуацій:
"Якась гр.Наталя р. з Горлівки зробивши замовлення наполегливо розповідала, що їй клопітно і колись бігати по банках здійснюючи платіж, що своє замовлення вона зробила обдумано і виважено і вмовила вислати їй товар післяплатою. Для нас, звичайно ж, зручність клієнта є перевагою, адже торгівля в інтернеті спочатку має на увазі сама собою - зручність та економія часу. Відправивши замовлення та повідомивши їй про це, спокійно чекаємо повернення оплати. Але не тут-то було, замовлення ніхто зі складу Нової Пошти не отримує... Дзвонимо на вказаний телефон... відповідає дочка, що мама в отьезде, буде через 2-3 дні..., через час з'являється замовниця, переконуючи, що обов'язково отримає товар..., потім знову пропадає...., потім перестає відповідати на наші дзвінки, але сумлінно відповідає на дзвінки з іншого номера....У підсумку після 1,5 місячної спроби з'ясувати що-небудь нам довелося повертати необдумано замовлений товар недобросовісним клієнтом назад, сплативши при цьому доставку в обидві сторони і зберігання, а так само витративши купу часу і нервів!
Для нас існує дуже великий ризик, коли людина оформив замовлення і пропав, у цьому випадку ми будемо оплачувати доставку товару в місто одержувача і назад до нас. Повернення посилки буде кататися по країні - то теж час. У цьому випадку продавець (ми) починаємо працювати в мінус.
Понятие "наложенный платеж" - это безграничный полет фантазии для мошенников. Это и оформление заказа на другого человека, это и появление предлога, якобы подарили точно такой-же и зачем мне два, и "ой я не знала, что товар не такого размера, а я думала, что он другой" (хотя на сайте написаны размеры и габариты), бывает даже "нет денег оплатить, потому что срочно понадобилось потратить на что-то другое"....
И подобных примеров достаточно для того чтобы принять решение не работать с наложенным платежом. Это крайние меры и мы надеемся на понимание.
Що б наші замовники були спокійні, що вони відправляють оплату не "на вітер" ми всю інформацію про підприємстві виклали у відкритому доступі на порталі Prom.ua і перевірити діяльність компанії може будь-який замовник на сайті податкової інспекції України.
Спасибі Вам за ваші замовлення і ще раз дякуємо за розуміння!
З повагою,
адміністрація сайту https://kompliment.dp.ua/